Xeolocalización Indoor

Xeolocalización Indoor

Xeolocalización Indoor

É unha tecnoloxía que xa está presente no día a día e pode ser unha gran ferramenta no mundo empresarial. 

Como funciona a Xeolocalización de interiores?

O propósito de Xeolocalización Indoor é permitir a localización de persoas ou máquinas en tempo real e dentro de espazos físicos cubertos. Isto axudaranos a reducir custos, optimizar as operacións e monitorear o tempo empregado en cada fase.

Grazas a RTLS (Real Time Location Systems), podemos situar o recurso monitoreado e rastrexar as actividades nun período determinado. 

Poderiamos obter as datas do último movemento, hora de uso, hora de apagado de máquina, onde se atopa, etc. 

Que tecnoloxías existen na xeolocalización en interiores?

Hai varios tipos de tecnoloxías para este tipo de xeolocalización, as máis comúns son as seguintes:

  • Beacons: As balizas son pequenos dispositivos que funcionan en interiores e fan uso da Bluetooth Low Energy, para comunicarse con dispositivos intelixentes. O obxectivo é mellorar a experiencia de compra dun consumidor e aumentar vendas. Identifica a localización do cliente preto do punto de venda e móstralle contido relevante. Podes crear mellores estratexias de Xeomárketing xa que pode recompilar datos de localización dos consumidores.
  • RFID: A identificación por radiofrecuencia tamén funciona mediante sinais de radiofrecuencia. A acción ten lugar a través da comunicación de dous puntos. A primeiro é unha antena activa que envía o sinal e as segunda etiquetas adxuntas a obxectos monitoreados que van responder a ese sinal enviado. 
  • Wi-fi: O uso do Wi-fi baséase en puntos de acceso inalámbricos, repartidos en lugares estratéxicos para medir a forza do sinal recibido e así calcular a distancia desde o punto de acceso.
  • ZigBee: Un sistema de comunicación inalámbrica entre dispositivos electrónicos, similar a Wi-fi. A diferenza é que pode comunicarse con menos enerxía e nun rango máis pequeno. 

Onde podemos aplicar a Xeolocalización Indoor?

  • Industrias.
  • Colexios e facultades.
  • Transporte.
  • Venda retallista.

O Marketing baseado en Xeolocalización de interior

Pódese usar para recoñecer cando un usuario de smartphone ou Tablet ingresou ou saíu de rexións específicas, a técnica chámase: Geofencing. 

Este sistema enviará unha notificación á súa smartphone para alertar sobre ofertas especiais, horarios, obsequios, etc. 

Lugares máis comúns deste sistema: Aeroportos, centros comerciais, estacións de tren, eventos, convencións ou exposicións. 

Por que non usar o GPS para este tipo de sistema?

O Sistema de Posición Global non está feito para lugares de interiores, leste utiliza satélites para orientarse, perde por tanto o 90% da súa precisión en interiores. O que se pode facer co GPS é integralo a un Sistema de localización en interiores e poder facer a transición da localización aberta á localización pechada. 

Son numerosas as vantaxes que podemos atopar na Xeolocalización Indoor e co avance das tecnoloxías atoparemos moitas máis.